حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
نماینده ولی‌فقیه در گتوند مطرح کرد:

وعده صادق خط بطلانی بر شکست‌ناپذیری اسرائیل

وعده صادق خط بطلانی بر شکست‌ناپذیری اسرائیل

نماینده ولی‌فقیه در گتوند گفت: عملیات پهپادی سپاه تنها سیلی کوچکی بر صورت رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بود و خط بطلانی بر ادعاهای دروغین مستکبران جهانی کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله فتحی‌نیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: در قرآن آمده که مؤمنان در مقام مبارزه با کافران باید خود را مهیا کنند و تا آن حد که می‌توانند از آذوقه و تسلیحات را جهت تهدید و تخویف دشمنان خدا فراهم سازند از این رو اقدامات سپاه مصداق آیات قرآن کریم است که بر آن پایه ریزی شده است.

 وی افزود: پس از اقدامات وحشیانه اسرائیل و ترورها، حمله به کنسولگری افکار عمومی و غرور ملت ایران جریحه‌دار شده بود و این عملیات خوشحالی مضاعفی در دل‌های آزادی‌خواهان جهان بویژه مسلمین ایجاد کرد و مردم ولایتمدارگتوند از صمیم قلب از رهبر انقلاب و نیروهای مسلح تقدیر و قدردانی می‌کنند.

 امام‌جمعه شهرستان گتوند گفت: سپاه یک بازوی نظامی ساده نیست؛ بلکه یک مکتب است و انسان‌های مکتبی می‌سازد و این انسان‌ها خودشان همچون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مکتب‌سازی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین فتحی‌نیا با بیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس حماسه‌های جاوید و ماندگاری خلق کرده است، عنوان کرد: غیور مردان سپاه پادررکاب ولایت و رهبری در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، حضور توانمند و موفق داشته است و ما به داشتن چنین فرزندان برومند و نیروهای مخلص و جان‌برکفی در کشور افتخار می‌کنیم.

 وی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مجازات و تنبیه سخت، فصل‌الخطاب است و آنچه باعث سردرگمی و استیصال دشمن شد ظهور قدرت اراده ملت ایران است.

 امام‌جمعه شهرستان گتوند تصریح کرد: ترس و وحشتی که در دل دشمنان افتاد حاصل لطف و رحمت پروردگار و ایمان، درایت و اقتدار دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و همین امر ضربه سختی بر هیبت سست و پوشالی رژیم منفور اسرائیل وارد کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین فتحی‌نیا بیان کرد: عملیات پهپادی سپاه تنها سیلی کوچکی بر صورت رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بود و نشان از قدرت بالای نظامی ایران داشت و خط بطلانی بر ادعاهای دروغین مستکبران جهانی کشید.

 
 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از