حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

پروژه میان‌آب در شوشتر به پایان رسید

پروژه میان‌آب در شوشتر به پایان رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پروژه میان‌آب به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر شوشتر به پایان رسید و آماده برق‌دار شدن است.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی اسدی شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات احداث فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میان‌آب «شقایق» شامل تأمین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب، تست و راه‌اندازی به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به پایان رسید اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزارت نیرو جهت گذر از پیک سال ۱۴۰۳ است که باارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

 وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه اهداف تعدیل بار ترانس پست‌های مجاور، افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق منطقه، افزایش قدرت مانور شرکت توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای و ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی محقق خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ در کشور، هشت اقدام که شامل ۱۶ پروژه می‌شود مربوط به برق منطقه‌ای خوزستان است که اکثر این پروژه‌ها وارد مدار شده و مابقی نیز در مراحل پایانی احداث هستند.

 اسدی بیان کرد: از مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون با احتساب ظرفیت پست فوق در بخش انتقال و فوق توزیع، ۱۷ پروژه پست با ظرفیت یک هزار ۵۵۵ مگا ولت‌آمپر و توسعه ۲ بی ۱۳۲ کیلوولت باارزش سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

 شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال و تأمین برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از