حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
بخشدار شهیون مطرح کرد:

گردشگران از دریاچه سد دز فاصله بگیرند

گردشگران از دریاچه سد دز فاصله بگیرند

بخشدار شهیون دزفول با اشاره به بارندگی‌ روزهای آینده و احتمال بالا آمدن تراز دریاچه سد دز از گردشگران خواست از اطراف این دریاچه فاصله بگیرند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سیدمصطفی اشتا شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های قابل‌توجه روزهای آینده از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا می‌شود از نزدیک‌شدن به دریاچه پشت سد دز در این بخش اجتناب کنند.

 وی با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی، افزود: بالا آمدن تراز آب دریاچه سد دز طی روزهای آینده پیش‌بینی شده که ضروری است از پارک خودرو در نزدیکی این دریاچه جدا خودداری شود.

بخشدار شهیون استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی شهیون را کم‌نظیر دانست و گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نفر از ۲۸ اسفندماه تاکنون از مناطق گردشگری شهیون بازدید کرده‌اند.

سیدمصطفی اشتا عنوان کرد: تمام ظرفیت‌های این بخش برای میزبانی شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به میدان آمده است که خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی برای بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی پیش نیامده است.

دریاچه شهیون یا دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های ایران در استان خوزستان به‌شمار می‌رود که پشت دو کوه شاداب و تنگوان در کنار روستای پامنار واقع است و یکی جذابیت‌های این منطقه برای گردشگران به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از