حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

۲۰ نفر در چهارشنبه‌سوری دزفول مصدوم شدند

۲۰ نفر در چهارشنبه‌سوری دزفول مصدوم شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: در آخرین شب چهارشنبه امسال، ۲۰ تن از شهروندان دزفول مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول؛ رضا معمارزاده روز چهارشنبه (۲۴ اسفندماه) اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل‌آمده در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، تا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشده و این آیین سنتی در دزفول بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.

 وی افزود: از عصر سه‌شنبه تا صبح روز چهارشنبه، ۲۰ تن از شهروندان در حوادث مربوط با چهارشنبه‌سوری در دزفول به صورت جزئی مصدوم و خوشبختانه پس از طی فرآیند درمان سرپایی از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شدند.

 رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول با اشاره به رشد بیش از دو برابری مصدومان در بازه زمانی مشابه، نسبت به سال گذشته، گفت: مصدومان در سال گذشته ۹ تن بودند که امسال این آمار با رشد نسبتاً دو برابری همراه بود.

 وی میانگین سنی مصدومان را ۲۶ سال عنوان کرد و تصریح کرد: کوچک‌ترین مصدوم ۶ ساله و بزرگ‌ترین مصدوم ۵۷ ساله است که در بین آنان دو خانم و ۱۸ آقا مشاهده می‌شود.

معمارزاده ضمن تشکر از عملکرد مطلوب پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و دیگر نیروهای امدادی و انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: آماده‌باش اورژانس دزفول همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه داد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از