حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان مطرح کرد:

برگزاری ۸ هزار محفل قرآنی دانش‌آموزی در خوزستان

برگزاری ۸ هزار محفل قرآنی دانش‌آموزی در خوزستان

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: امسال ۸ هزار محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در ماه مبارک رمضان با هدف تربیت دانش‌آموزان در استان برگزار شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله حبیبی امروز دوشنبه «۲۰ فروردین‌ماه» در محفل انس با قرآن دانش‌آموزی که هم‌زمان با سراسر کشور در محل حرم علی‌ابن‌مهزیار‌اهوازی برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز باید با استفاده از مفاهیم و معانی قرآنی یاد بگیرند که چگونه قوی باشند.

وی افزود: دانش‌آموزان مسلمان ایرانی آن‌قدر باید قوی باشند تا در برابر زورگویان با قصد تجاوز به جهان اسلام مقابله کنند.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان رمز قوت دانش‌آموزان را علم آن‌ها دانست و گفت: وظیفه اصلی دانش‌آموزان درس‌خواندن است و ایران قوی با دانش‌آموزانی قوی شکل می‌گیرد.

حبیبی بیان کرد: یک دانش‌آموز تربیت شده بر اساس برنامه‌های سند تحول بنیادین باید دانش‌آموزی آماده برای زندگی باشد و از مفاهیم قرآنی برای زندگی خود استفاده کند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان قرآنی باعث توسعه جامعه قرآنی می‌شوند و ضروری است که دانش‌آموزان در کنار خواندن قرآن با مفاهیم آن هم آشنا شوند.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: برخی کشورهای جهان اسلام متأسفانه به وظایف قانونی خود در برابر ظلم‌هایی که مستکبران بر برخی مردم مظلوم همچون غزه دارند به‌درستی عمل نکردند.

وی گفت: ایران اسلامی وظیفه خود می‌داند از همه مظلومان دنیا با استفاده از زبان خود و یا حضور در راهپیمایی‌ها حمایت کند.

انتهای خبر/
  
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از