حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری؛

مشارکت در انتخابات ادامه‌ دادن راه شهداست

مادران و خواهران شهدای باغملکی که اسطوره‌های ادای تکلیف، صبر، ایستادگی، بردباری و استقامت هستند، آحاد ملت ایران را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت کردند تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در هشتم تیرماه باشیم.

به زارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ چه جوان‌هایی این نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند تا گزندی به آن نرسد و مالامال وصایایشان از ایمان به راه رفته پر است تا امروز نگویند که بر سر جوانی و خامی این راه را انتخاب کردند. 

کوران‌های توطئه‌های آمریکایی و سیل وحشی‌گری منافقان و هشت سال جنگ و دندان گرگ‌های پلید قدرت بر پیکر ایران اسلامی تجربه گران‌قدری را به وجود آورده که ملت ایران را در میدان هر نبردی پیروز و سربلند می‌کند. 

ما جوان هستیم و یادمان نمی‌آید که چه بر سر جوانان دهه ۵۰ و ۶۰ این انقلاب گذشت؛ اما عصاره‌ای از شقاوت آمریکا و صهیونیست را در وجود داعش و گروه‌های تکفیری دیدم و این توفیق برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آمد که در پیراهن مدافعان حرم سینه خود را در برابر حریم آل‌البیت علیه‌السلام سپر کنند تا گزندی به نام مقدس اهل‌البیت علیه‌السلام نرسد.

توطئه ماجرای تازه‌ای نیست، بیکاری، فشار اقتصادی، تحریم، تبعیض و فساد پیکان استکبار است که قلب مردم غیور ایران را نشانه رفته است و فشارهای همه‌جانبه‌ای که ملت ایران را خسته کند تا از نظام و انقلاب دست بکشند.

ماجرای داستان ما برای رفتن و نرفتن در پای صندوق رأی داستان گذشتن از خون شهدا است.

مادران و خواهران شهدای باغملکی که اسطوره‌های ادای تکلیف، صبر، ایستادگی، بردباری و استقامت هستند در گفتگو با خبرنگار ما آحاد ملت را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت کردند تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در هشتم تیرماه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از