حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
شهید «محمد پورصابری»:

ايمان و اخلاص ضامن پيروزی است

ايمان و اخلاص ضامن پيروزی است

شهید محمد پورصابری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ضامن پیروزی ما مسلمانان ایمان و اخلاص ماست، از همه می‌خواهم که همیشه و همه‌وقت پشتیبان اسلام، قرآن، امام رهبر عزیزمان خمینی کبیر، این قلب تپنده امت باشید و تنهایش نگذارید.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید محمد پورصابری در دوم خردادماه ۱۳۴۰ در شهرستان دزفول دیده به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در سوم خردادماه ۱۳۶۱ با سمت نیروی واحد اطلاعات - عملیات در خرمشهر به شهادت رسید.

 متن وصیت‌نامه شهید محمد پورصابری: 

 به نام خداوند بخشاینده مهربان، به نام خدای شهیدان بنام خدای در هم کوبنده ستمگران و ظالمان تاریخ.

 پدرم، مادرم، برادرم و خواهرم، نظری به انقلابات جهان، انقلابات کمونیستی بیندازید و ببینید که تا چه اندازه موفق بوده‌اند و نظری هم به سیر تاریخی انقلاب اسلامی ایران کنید تا دریابید که چه اندازه به‌پیش رفته، پیروز شده و پیروز خواهد شد. همچنین نظری به طول مدت جنگ تحمیلی نیروهای بعث با ایران بیفکنید تا ببینید جنگ به سود چه طرفی بوده است.

 از برادران می‌خواهم که این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را خود بنشینند و بررسی کنند. محاسن این جنگ را برای خود برشمرند و ببینند تا چه اندازه در خودسازی تأثیر داشته و چه تأثیری در زندگی او و روحیه او داشته است.

 ضامن پیروزی ما مسلمانان ایمان و اخلاص ماست. از همه می‌خواهم که همیشه و همه‌وقت پشتیبان اسلام، قرآن، امام رهبر عزیزمان خمینی کبیر، این قلب تپنده امت باشید و تنهایش نگذارید و همیشه دنباله‌رو روحانیت اصیل باشید که همانا نصرت و پیروزی برای شما مؤمنان، خدا، پیامبر و ائمه است.

 به امید پیروزی حق علیه باطل و پیروزی نهائی انقلاب مهدی (عج) و نابودی کفر به سرکردگی شیطان بزرگ امریکای جنایتکار.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از