حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان مطرح کرد:

تأمین کالاهای موردنیاز برای مراسم اربعین

تأمین کالاهای موردنیاز برای مراسم اربعین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: آخرین وضعیت بازار با اولویت کالاهای اساسی، بررسی توزیع اقلام موردنیاز جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی و نیز تولید و عرضه سیمان در استان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمد راضی جلالی در هشتمین نشست تنظیم بازار استان اظهار کرد: در این نشست که با حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و اعضای این کارگروه برگزار شد، آخرین وضعیت بازار با اولویت کالاهای اساسی، بررسی توزیع اقلام موردنیاز جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی و نیز تولید و عرضه سیمان در استان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی جهت برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت هفته دولت و بازگشایی مدارس هماهنگی‌های لازم انجام شد.

 همچنین مقرر شد نشستی با حضور سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اتاق اصناف و با محوریت اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص بررسی و بهینه‌سازی شیوه توزیع کالاهای اساسی با توسعه بهره‌مندی از سامانه‌های تخصصی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از