حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه شهید احمد عرب کمری:

تسلیم امر حق تعالی باشید

تسلیم امر حق تعالی باشید

شهید احمد عرب کمری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: اگر همه کشته شوند به جز یک نفر، من از آن یک نفر می‌خواهم که تسلیم دشمن نشود. ملت ما باید فقط تسلیم در برابر خدا و گوش‌به‌فرمان امام عزیزمان باشند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید احمد عرب کمری یکم فروردین ۱۳۳۹، در روستای بنه وحید از توابع شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش مطیر کشاورزی می‌کرد و مادرش شکر نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. مستخدم آموزش‌وپرورش بود. ازدواج کرد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. یازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش و سوختگی شدید به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید احمد عرب کمری: 

 ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

 با درود فراوان به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و مردم شهیدپرور ایران و سلام بر شهدای راه حق و حقیقت به‌خصوص شهیدان فتح‌المبین.

 مادرم اگر کشته شدم فقط دعا کنید که خدا مرا در زمره شهیدان درگاهش قرار دهد و مرا غسل ندهید و کفن نپوشید؛ چون رهبرم حسین (ع) نه کفن داشت و نه غسل. به‌خاطر خدا مرا ببخش؛ چون اگر تو مرا نبخشی خدا مرا نمی‌بخشد.

 پیامی به امت عزیز و رزمنده ایران دارم که اگر همه کشته شوند به جز یک نفر، من از آن یک نفر می‌خواهم که تسلیم دشمن نشود و فقط تسلیم در برابر خدا باشد و ملت ما فقط متکی به خدا و قوانین اسلام باشند و گوش‌به‌فرمان امام عزیزمان باشند.

 مادر عزیز دوست دارم بین برادران گلگون‌کفن و غرق در خون کنار چادر واقع در شهرک دکتر شریعتی مرا به خاک بسپارید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از