حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

تصویب ۱۶ طرح برای توسعه شهرستان شوش

تصویب ۱۶ طرح برای توسعه شهرستان شوش

استاندار خوزستان گفت: اجرای ۱۶ مصوبه برای توسعه شهرستان شوش در بخش‌های زیرساختی همچون آب‌ شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، جاده و ... در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب در نشست شورای اداری شهرستان شوش اظهار کرد: شوش با سابقه غنی فرهنگی و دینی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان است. 

وی افزود: این خطه در دفاع‌مقدس مرکز انجام عملیات بزرگ و پیرزمندانه بود و مردم این دیار مظهر مقاومت و ایثار هستند. 

استاندار خوزستان بیان کرد: از همه سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری و دیگر بخش‌ها برای کار و فعالیت در شوش دعوت و استقبال می‌کنيم.

حسینی محراب با اشاره به اجرای ۱۶ مصوبه برای توسعه شهرستان شوش ادامه داد: این مصوبات در بخش‌های زیرساختی همچون آب‌ شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، جاده و ... در دستور کار قرار دارد. 

وی بیان کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی زمانبندی پروژه‌ها و مصوبات را رعایت کنند و برای مصوبات مسئول پیگیری‌های ویژه مشخص کنند. 

استاندار خوزستان عنوان کرد: البته مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار نیز بر اجرای مصوبات نظارت مستمر خواهد داشت و تا ۴۵ روز آینده جلسه دیگری در مرکز استان برای بررسی روند اجرایی مصوبات برگزار خواهد شد. 

حسینی محراب گفت: در دوره فعالیت دولت مردمی اقدامات خوبی در بخش روستایی شوش صورت گرفته است از جمله اینکه ۱۷ روستای این شهرستان از محل آلایندگی آسفالت شد. 

وی افزود: مقابله با تیراندازی در مراسمات مختلف با همکاری شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب همچنین در سفر به شهرستان شوش با خانواده‌های شهیدان سید سکر و سید حسن تفاخ، شهید علیرضا شکری و شهید غلامرضا اهوازی دیدار و گفتگو کرد و ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از