حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
دستگاه قضایی پیگیر بازگرداندن اموال مال‌باختگان است

دستگاه قضایی پیگیر بازگرداندن اموال مال‌باختگان است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: مجموعه قضایی شهرستان دزفول و استان خوزستان تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن اموال مال‌باختگان انجام می‌دهند و این موضوع نیازمند طی‌کردن مراحل قضایی است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مهدی آماده در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: شرکت گلباران در سال‌های گذشته که در این شهرستان مشغول به فعالیت‌های اقتصادی بوده‌اند اقدام به سپرده‌گذاری از شهروندان کردند و به لحاظ نوسانات اقتصادی و مشکلات مالی نتوانستند به تعهدات خود عمل نمایند.

 وی با اشاره به اینکه از طریق شورای تأمین شهرستان اقداماتی در جهت جلوگیری از اخذ سپرده توسط این شرکت انجام شد افزود: در دی‌ماه پارسال با شکایت سهام‌داران پرونده‌ای در دادسرای دزفول تشکیل شده است یکی از اعضا هیات مدیره با قرار تأمین بازداشت شده است و یکی دیگر از سهام‌داران نیز تحت تعقیب قرار دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: ۳ هزار نفر از سهام‌داران این شرکت پول خود را از شرکت گلباران دریافت کردند. تمامی اموال حتی اموال شخصی مدیران این شرکت توقیف شده است و در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد.

 آماده بیان کرد: مجموعه قضایی شهرستان دزفول و استان خوزستان تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن اموال مال‌باختگان انجام می‌دهند و این موضوع نیازمند طی‌کردن مراحل قضایی است.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از