حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
صدور ۳۱۰ سند مالکیت برای روستاهای ایذه
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان مطرح کرد:

صدور ۳۱۰ سند مالکیت برای روستاهای ایذه

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان گفت: ۳۱۰ فقره سند مالکیت برای روستاهای «بلوطک شیخان»، «آبله» و «نوترکی» از توابع شهرستان ایذه صادر و به ساکنان این روستاها اهدا شده است.

  به گزارش شبکه  اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان؛ زمان خوب، در حاشیه اهدای اسناد مالکیت به اهالی این روستاها اظهار کرد: خدمت‌کردن به مردم به‌ویژه روستاییان یک توفیق الهی است و در راستای تثبیت مالکیت و ایجاد امنیت خاطر و جلوگیری از اختلافات ملکی، صدور سند مالکیت یکی از مهم‌ترین راه خدمتگزاری به مردم است.
 
 وی با اشاره به اینکه سنددار کردن اراضی موجب کاهش دعاوی در مراجع قضایی می‌شود افزود: صدور سند مالکیت املاک و اراضی به‌ویژه در روستاها گامی مهم در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه و رونق اقتصادی است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: افزایش ارزش حقوقی و مالی املاک و اراضی و نیز بهره‌مندی روستاییان از تسهیلات بانکی از دیگر مزایای صدور اسناد مالکیت در بخش روستایی است.
 
 بر اساس اعلام اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان ۸۳ درصد اراضی روستاهای استان حدنگاری شده است.
 

وی پیش از این اعلام کرد؛ برای سال جاری صدور ۱۲ هزار جلد سند در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای سال جاری هدف‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از