حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
با شهدا؛

پیرو خط ولایت فقیه باشید

پیرو خط ولایت فقیه باشید

شهید حجت‌ الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌ بلوطکی در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: عزیزان من پیروی خط ولایت فقیه باشید و از رهبر پشتیبانی و حمایت کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ شهید حجت‌ الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌ بلوطکی در هجده‌ام شهریور ماه ۱۳۶۷ در اهواز دیده به جهان گشود. پدرش نورالله نام داشت. به مسائل دینی و اخلاقی اهمیت می‌داد و لذا وارد حوزه علمیه شد و درس‌های حوزه را تا پایه نهم خواند. وی در سن ۲۷ سالگی در دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۴ در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد.
متن وصيت‌ نامه‌ شهید مصطفی خلیلی بلوطکی:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب مصطفی خلیلی بلوطکی شما را به رعایت تقوای الهی تذکر می‌دهم و از شما می‌خواهم که در هر حالی و زمانی و مکانی حواسمان به رعایت تقوا و دوری از گناه باشد، خواهر من رعایت حجاب بر شما واجب است و برادر من رعایت عفت بر شما نیز واجب است.

این جهاد برای دفاع از حریم ولایت است

این فکر را نکنید که ما در راهی که قدم برداشتیم راهی کم ارزش است بلکه رفتن ما برای این جهاد دفاع از حریم ولایت و اهل بیت و مظلومیت شیعه و در کل مظلومیت مردم سوریه بوده است، مطمئن باشید اگر من و امثال من به این جهاد نمی‌رفتند ما باید الان در مرزهای خودمان با این قوم از خدا بی‌خبر می‌جنگیدیم و این بمب‌ها و تیرها بر مردم خودمان فرود می‌آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از