حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح کرد:

اهدا جایزه به مشترکان کم‌مصرف برق

اهدا جایزه به مشترکان کم‌مصرف برق

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: باهدف تشویق مشترکان به کاهش مصرف برق در پیک تابستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از چهارنفر از قهرمانان مدیریت مصرف برق در این استان با اهدای هدایای ارزشمند تشکر کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی اظهار کرد: باهدف تشویق مشترکان به کاهش مصرف برق در پیک تابستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از چهارنفر از قهرمانان مدیریت مصرف برق در این استان تجلیل و به هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در قالب کمک‌هزینه اهدا خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه این چهارنفر از شهرهای ایذه «دو مشترک»، صیدون و ماهشهر هستند، افزود: آنها با کاهش بیش از ۱۵ درصدی مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، به‌عنوان قهرمانان مدیریت مصرف برق استان به‌قیدقرعه انتخاب شده‌اند.

 سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برگزاری پویش «باانرژی» توسط شرکت توزیع برق خوزستان گفت: در این پویش، به همه مشترکانی که در طول فصل تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، به‌قیدقرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

 وی همچنین از برگزاری قرعه‌کشی سه دستگاه خودروی سواری خودکار میان مشترکان کم‌مصرف خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این، ده‌ها جایزه نقدی ۱۰۰ میلیونی، ۱۰ میلیونی و یک‌میلیونی و همچنین هزاران بسته اینترنتی به مشترکانی که در این پویش شرکت کرده‌اند و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

 سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اشاره به اعمال بیش از ۱۰ میلیارد تومان تخفیف در صورت‌حساب‌های مشترکان کم‌مصرف، از همه مردم استان خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از