حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان:

اهمیت‌دادن به محیط زیست وظیفه همگانی است

اهمیت‌دادن به محیط زیست وظیفه همگانی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: اهمیت‌دادن به محیط زیست به‌عنوان سرمایه ملی و اجتماعی وظیفه هر فرد بوده و آموزش این اصل به دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم است.

 عبدالله حبیبی امروز شنبه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش‌وپرورش و اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد: قطعاً همکاری بیشتر بین این دو دستگاه، در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان اثر چشمگیری خواهد داشت و دانش‌آموزانی با دغدغه حفظ محیط زیست در استان پرورش داده خواهد شد.

 وی افزود: از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه شامل نهادینه‌سازی و تحقق تربیت زیستی در مدارس و پرورش سرمایه‌های اجتماعی برای حفاظت خردمندانه از محیط زیست است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: افزایش مشارکت اجتماعی جامعه دانش‌آموزی برای حفاظت از محیط زیست و انجام طرح‌ها و برنامه‌های محیط زیستی در راستای تحقق صیانت و حفاظت از محیط زیست و تلاش برای تربیت نسلی علاقه‌مند، مسئولیت‌پذیر، حساس و باسواد برای نگهداری از منابع طبیعی کشور از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

حبیبی بیان کرد: اهمیت‌دادن به محیط زیست به‌عنوان سرمایه ملی و اجتماعی وظیفه هر فرد بوده و آموزش این اصل به دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از