حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مجلس خبرگان رهبری درگفتگو با رهیاب:

باردیگر قدرت پوشالی‌صهیونیستی‌ درهم شکست

باردیگر قدرت پوشالی‌صهیونیستی‌ درهم شکست

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات ترکیبی گروه‌های مقاومت تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری درگفتگو با خبرنگاررهیاب، با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت ضد رژیم کودک کش اسرائیل اظهارکرد: به دنبال حملات ظالمانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین امروز جواب دندان شکنی به صهیونیست‌ها دادند.

وی افزود: امروز حدود ۸۰۰۰ راکت و موشک از سمت گروه‌های مقاومت، به سمت شهرک های صهیونیست نشین پرتاب شد. البته به این امر اکتفا نشده و فلسطینی‌ها عملیات چتر بازی را برای اولین بار در سرزمین اشغالی پیاده کردند و مبارزه تن به تن را با صهیونیست‌ها آغاز کردند. این نوع مبارزه، بسیار مهم است و نیاز به روحیه شهادت طلبی فراوانی دارد.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن به صراحت بیان کرده که باید مستکبر را طرد کرد، افزود: باید در مقابل این استکبار، ید واحد بشویم قدرت‌ها و خودمان را کنار هم بگذاریم تا این استکبار نتواند نفس بکشد و در مقابل این‌ها مثل کوه استوار باشیم.

آیت الله حیدری گفت: این حق قانونی ملت و گروههای مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند.  

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درادامه با اشاره به برپایی موکب فلسطینیان دراربعین حسینی وتحت تاثیر قرار گرفتن نیروهای مقاومت از نهضت امام حسین(ع)، عنوان کرد: فلسطینی‌ها، به واسطه اربعین حسینی، روحیه ی شهادت طلبی پیدا کرده اند و امروز با تحولی بزرگ، مبارزه حسینی را با صهیونیست‌ها آغاز کرده اند. امام(ره) ۴۱ سال قبل، فرموده بودند راه قدس، از کربلا می‌گذرد و این وعده الهی که توسط امام گفته شد، امروز در حال تحقق است.

آیت الله حیدری گفت: امیدواریم به برکت سید الشهدا(ع)، هر چه زودتر آرزوی دیرینه امام(ره)، مقام معظم رهبری(مد)، همه محور مقاومت و ملت مظلوم فلسطین، تحقق پیدا کند و این غده سرطانی تا ابد از منطقه پاک شود.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از