حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
گزارش رهیاب از اجتماع مردمی «راهیان قدس»:

خوزستانی‌ها پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

خوزستانی‌ها پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

مردم شهرهای مختلف استان خوزستان به صورت خودجوش پس از انتشار اخبار عملیات «طوفان الاقصی» درشب های متوالی با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی پیروزی جبهه مقاومت را جشن گرفتند.

به گزارش رهیاب، مردم مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان به صورت خودجوش پس از انتشار اخبار عملیات «طوفان الاقصی» درشب های متوالی با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیسم را جشن گرفتند.

شب گذشته نیز با حضور قشرهای مختلف مردم تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد .

همچنین جوانان با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.

 

مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را این بار از اعماق وجود و با شادی از سر دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.

شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی همراه شده بود و مردم در رقص پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

در این مراسم حماسی چندین برنامه فرهنگی، هنری و انقلابی به خصوص اجرای سرود و مداحی برگزار و مشابه آن در اکثر مناطق و شهرستان‌ها با حضور مردم انجام شد و نمازگزاران نیز در مساجد مختلف سجده شکر به جا آوردند.

حاضران دراین مراسم با سر دادن شعارهایی از نیروهای «محور مقاومت» حمایت کرده و با در دست گرفتن پلاکاردهایی یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مبارزه با صهیونیسم را گرامی داشتند وخواستار ادامه عملیات «طوفان الأقصی» شدند.

دانشجویان بسیج خوزستان و دانشگاه های اهواز نیز با برپایی جشن به استقبال از عملیات «طوفان الاقصی» رفتند وبا سردادن شعارهایی از عملیات امروز گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس در سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

روز یکشنبه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تجمع در محل یادمان شهدای گمنام با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «الموت لاسرائیل»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصرمن الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، به تجمع خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه دادند.

این تجمع بعد از نماز ظهر با حضور جوانان پرشور دانشگاه علوم پزشکی اهواز با پخش شیرینی و شربت در محل یادمان شهدای دانشگاه برگزار شد.

در بیانیه پایانی این تجمع که توسط یکی از دانشجویان قرائت شد آمده است: امروز قطعا یادآور سخن آینده‌نگرانه و قطعی ولی‌امر مسلمین است که فرمودند:«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و چه بسا نشان‌دهنده این است که فلسطینیان، با قدرت تمام در پی بازپس‌گیری سرزمین‌های اجدادشان هستند.

به گزارش رهیاب،رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از