حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
با قرآن؛

درک حقیقی از اسلام داشته باشید

درک حقیقی از اسلام داشته باشید

شهید فرج‌الله ساکی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: پدر و مادر مهربانم، من افتخار می‌کنم به شما که موقعیت اسلام را درک کردید و این اجازه را به من دادید تا به جبهه بروم. از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید فرج‌الله ساکی در سال ۱۳۴۶، در شهرستان اندیمشک به دنیا آمد. پدرش سیف‌الله نام داشت. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. پنجم آذر ۱۳۶۱، در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید فرج‌الله ساکی:

با درود و سلام به امام و امت شهیدپرور و با درود به روان پاک شهدای گلگون‌کفن اسلام و با آرزوی هر چه بیشتر رزمندگان در جبهه‌ها و سلام بر پدر و مادر مهربانم، من افتخار می‌کنم به شما که موقعیت اسلام را درک کردید و این اجازه را به من دادید تا به جبهه بروم، پدر و مادر از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید.

چندکلمه‌ای می‌خواهم با شما صحبت کنم که برای چه به جبهه رفتم و دیگر طاقت نداشتم، حالا دیگر برای ما مسلمانان از هر چیزی واجب‌تر اسلام است. مادر جان ما همه که به دنیا می‌آییم روزی خواهیم مرد ما بچه‌ها نزد شما پدر و مادرها امانت هستیم و امانت را باید پس داد، تنها خواهش من از شما این است بعد از شهادت من ناراحتی نکنید؛ چون من راه خودم را خوب انتخاب کردم، شما باید سرمشق باشید برای برادران و خواهرانم تا ناراحت نباشند.
انتهای خبر/
  
 

 
 
 
 
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از