حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد:

نماد مدیریت جهادی خستگی‌ناپذیر در خط ولایت بود

نماد مدیریت جهادی خستگی‌ناپذیر در خط ولایت بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت:  این خادم بزرگ امام رضا علیه‌السلام و جمهوری اسلامی، نماد مدیریت جهادی خستگی‌ناپذیر در خط ولایت و خدمت به دین و ملت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

 حجت‌الاسلام عباس کعبی نسب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امروز با دلی پر خون در سوگ یاران دیرین و صدیق و خلوق و خدوم خود و ملت بزرگ ایران اسلامی نشسته‌ایم.

 وی افزود: در حادثهٔ تأسف‌بار سقوط بالگرد، آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی و خدمتگزاران به ملت و نظام اسلامی آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز، دکتر امیر عبدالهیان وزیر محترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان «رحمة الله علیهم اجمعین» در حین انجام‌وظیفه جان به جان آفرین تسلیم و به لقاءالله شتافتند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی رضوان‌الله تعالی علیه این خادم بزرگ امام رضا علیه‌السلام و جمهوری اسلامی، نماد مدیریت جهادی خستگی‌ناپذیر در خط ولایت و خدمت به دین و ملت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

 کعبی ادامه داد: این ضایعه سنگین که یادآور شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و یارانشان و شهید رجائی و شهید باهنر است، رهبر معظم و ملت ایران و مقاومت اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان دچار ماتم و اندوه نمود.

 وی بیان کرد: بی شک پرچم افتخار خدمت برای اعتلای اسلام و ایران با استحکام و بدون توقف برافراشته خواهد ماند و هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده ملت و تمشیت امور کشور ایجاد نخواهد شد.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان عنوان کرد: با عرض تسلیت به رهبری عزیزمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای دام‌ظله و ملت ایران و دعا برای طول عمر باعزت همراه با توجهات خاصه ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف برای رهبری فرزانه این ولی امت و پدر ملت علو درجات این شهدای بزرگ خدمت و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم داغدیده و کلیه بازماندگان از خدای بزرگ مسئلت می‌نمایم که به لطف و کرم خود جزای اوفی همراه با عنایت خاصه پیامبر و آل طاهرینش علیهم‌السلام به این خادم‌الرضای والامقام شهید ویاران گران‌قدر شهیدش کرامت نماید.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از