حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
بعد از ۴۱ سال انتظار؛

پیکر مطهر شهید خوزستانی شناسایی شد

پیکر مطهر شهید خوزستانی شناسایی شد

دبیر اجرایی خاک‌سپاری شهدای اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: این شهید والامقام متولد دشت آزادگان خوزستان است که در سال ۱۳۶۱، در عملیات «والفجر مقدماتی» به شهادت رسیده بود که پیکرش بعد از ۴۱ سال انتظار شناسایی شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس؛ بهرام دوست‌پرست اظهار کرد: پیکر مطهر شهید بسیجی «غلامرضا شریفی» فرزند محمد، طی عملیات تفحص در سال ۱۳۷۶ به‌عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاک‌سپاری شده بود که اخیر از طریق نمونه‌برداری (DNA) پیکر مطهرش شناسایی شد.

 وی افزود: این شهید والامقام متولد سال ۱۳۴۲ در دشت آزادگان خوزستان هست که در ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۱، در عملیات «والفجر مقدماتی» به شهادت رسیده بود که پیکرش بعد از ۴۱ سال انتظار شناسایی شد.

دبیر اجرایی کمیته سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت بر خاک‌سپاری شهدای اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان، بیان کرد: خبر شناسایی پیکر شهید، طی مراسمی توسط سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به خانواده محترمشان اطلاع‌رسانی شد.

دوست‌پرست گفت: مراسم یادبودی در روز «پنج‌شنبه» بیست و چهارم خردادماه، ساعت ۱۶، با حضور خانواده شهیدان غریبیان و شریفی در گلزار شهدای همدان مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از