حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خبر داد:

کشف ۱۴هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در بهبهان

کشف ۱۴هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: از کشف ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۹۲ کیلوگرم اکلیل وسرنج و مهروموم ۵ واحد صنفی متخلف خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بهبهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان اظهار کرد: از کشف ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۹۲ کیلوگرم اکلیل، سرنج  و مهروموم پنج  واحد صنفی متخلف خبر داد.

 ستاد کاظم نیسی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و استفاده ناصحیح از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح جمع‌آوری مواد محترقه غیرمجاز و نظارت و برخورد با صنوف متخلف توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان و کلانتری و پاسگاه‌ها به مرحله اجرا در آمد.

 وی افزود: در این طرح مأموران اطلاعات و اداره نظارت بر اماکن عمومی تعداد ۵ هزار و ۶۷۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۹۱ کیلوگرم مواد اولیه تولید ترقه‌های دست ساز از واحدهای صنفی شهرستان و تعداد ۹ هزار عدد انواع ترقه توسط پاسگاه پل زهره این فرماندهی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان بیان  کرد: در این راستا پنج  واحد صنفی متخلف کشف مهروموم و چهار نفر تحویل مراجع قضائی شدند.

کاظم نیسی با اشاره به اینکه هر گونه قاچاق، خریدوفروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب می‌شود گفت: شهروندان  در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت‌های غیرقانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از