حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
حمل‌ونقل در مرز چذابه؛

۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اختصاص یافت

۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اختصاص یافت

مسئول عملیات قرارگاه حمل‌ونقل مرزی اربعین درمرز چذابه گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از شهرهای اهواز، مشهد، ملار و دزفول در مرز چذابه به‌صورت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» امیر آهن جان شامگاه شنبه در مرز چذابه با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی در سازمان اتوبوس‌رانی اهواز برای جابه‌جایی زائران در مرز چذابه، اظهار کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس از نقطه صفر مرزی تا شهر العماره در حدود ۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ دستگاه دیگر نیز در پنج خط متفاوت جابه‌جایی زوار اربعین را به عهده دارند.

 وی افزود: امسال برای اولین‌بار پمپ گازوئیل سیار ۳۰ هزارلیتری نیز برای سوخت شبانه اتوبوس‌ها در مرز چذابه مستقر شده و اتوبوس‌ها دیگر نیاز به طی مسافت به سمت بستان ندارند.

 مسئول عملیات قرارگاه حمل‌ونقل مرزی اربعین حسینی گفت: حوزه فنی و اجرایی در مرز چذابه در کنار ما هستند و کار تعمیرات و نظافت را به‌صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

آهن جان بیان کرد: ازآنجایی‌که حوزه حمل‌ونقل در اربعین بسیار بااهمیت است و باتوجه‌به گرما و دمای هوای بالا در مرز چذابه از تعداد ۲۵ ون که در اختیار اتوبوس‌رانی اهواز است نیز جهت انتقال زوار اربعین حسینی در بین خطوط استفاده می‌شود.

 وی ضمن قدردانی از رانندگان اتوبوس‌رانی اهواز و درخواست اکثر آن‌ها برای حضور و خدمت‌رسانی در مرز چذابه اضافه کرد: اسکان، بهداشت و تغذیه برای رانندگان خدمت‌رسان در مرز برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کلان‌شهر اهواز عنوان کرد: اکنون آمادگی بالا برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین داریم و تا یک هفته پس از اربعین نیز، در مرز مستقر هستیم و جای نگرانی برای تردد زوار نیست و در صورت نیاز برای افزایش اتوبوس، فراخوان خواهیم داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از