حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
الهام‌بخشی ایستادگی مردم خوزستان به جبهه‌های مقاومت
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد:

الهام‌بخشی ایستادگی مردم خوزستان به جبهه‌های مقاومت

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم خرمشهر و آبادان هشت سال در برابر تجاوز دشمن ایستادند و مقاومت کردند و امروز مقاومت در غزه و لبنان با الهام‌گرفتن از مردم خوزستان در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار پاسدار حسن شاهوارپور عصر پنجشنبه در یادواره شهدای جبهه مقاومت شهید مجید دیوانی، سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیل فروشان در خرمشهر اظهار کرد: مردم خرمشهر و آبادان هشت سال در برابر تجاوز دشمن ایستادند و مقاومت کردند و امروز مقاومت در غزه و لبنان با الهام‌گرفتن از مردم خوزستان در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

 وی افزود: مردم غزه و لبنان زیر بمباران شدید رژیم غاصب صهیونیستی و در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر، شب روز به شهادت می‌رسند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز ندای مظلومیت مردم غزه و لبنان به همه جای جهان رسیده است و بیداری ملت‌های جهان در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی شکل‌گرفته است.

 وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه مردم ایران اسلامی از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بیان کرد: ملت ایران در عین مظلومیت و تحریم‌های آمریکا و غرب، در مقابل استکبار ایستاده است و از مردم غزه و لبنان دفاع می‌کند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره شهادت شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در لبنان عنوان کرد: شیعه و محور مقاومت در راه امام حسین (ع) و دفاع از مردم غزه و لبنان این شهید را تقدیم کرد.

 وی همچنین با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم مجید دیوانی گفت: شهید دیوانی هشت سال در جبهه مقاومت و در دفاع از حرم اهل‌بیت حضور داشت و در این راه به شهادت رسید.

 شهید مجید دیوانی ۱۲ مهر در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز صهیونیستی به سوریه، هفته گذشته مجروح و روز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

 شهید مجید دیوانی، متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۶۸، ساکن خرمشهر و از بسیجیان فعال حوزه بیت‌المقدس بود که از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شد. در لشکر امام حسین (ع) عضویت و به‌عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه فعالیت داشت. پیکر مطهر شهید مجید دیوانی روز شنبه در زادگاهش، خرمشهر تشییع و خاک‌سپاری شد.

 در این مراسم سران عشایر و طوایف، خانواده‌های شهدا و مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور داشتند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از